Laken: Jag undrar hur det ser ut för Klasen om SSK skulle åka ur :)
Inlägg: 1244532
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Bigthelin: Det jag saknar mest i dagens Timrå är:
* Stora fysiska forwards, helst rightskyttar
* Spelskickliga och målglada powerplay-backar
:-)
* Stora fysiska forwards, helst rightskyttar
* Spelskickliga och målglada powerplay-backar
:-)