Inlägg: 1244535
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Håller absolut med. Däremot om Corso skulle försvinna som det har ryktats lite om har vi inte särskilt många kvar som producerar många poäng.
Och de spelare som ryktats hit vet jag inte om jag ser som fullgoda ersättare till det tappet vi skulle göra om Corso lämnade.
Och de spelare som ryktats hit vet jag inte om jag ser som fullgoda ersättare till det tappet vi skulle göra om Corso lämnade.
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Det jag saknar mest i dagens Elitserie är:
* Stora fysiska forwards, helst rightskyttar
* Spelskickliga och målglada powerplay-backar
;-)
* Stora fysiska forwards, helst rightskyttar
* Spelskickliga och målglada powerplay-backar
;-)
* Stora fysiska forwards, helst rightskyttar
* Spelskickliga och målglada powerplay-backar
:-)