dr-nix: Du må vara uppvuxen i Timrå men du är säkert född på Sundsvalls BB. Det är alla medelpadingar och nu mera även många ångermanlänningar. ;)
Inlägg: 1245429
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: jo iof, kanske jag blev infekterad av något som gör mig mer dragen till Sundsvall!!