T T: jo iof, kanske jag blev infekterad av något som gör mig mer dragen till Sundsvall!!
Inlägg: 1245431
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så ser jag att Boork o Nyström vill se Challe träna Modo nästa år.
Han passar tydligen bättre där än hos oss.
Han passar tydligen bättre där än hos oss.