Inlägg: 1248598
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Blizzard:
En annan som var pinsam igår var ju Laine i Hvblå.
Den filmningen han gör i förlängningen är det osportsligaste jag sett på en hockeyrink.
Det var i klass med Glenn Strömbergs döende svan.
Domarna manar att han ska ställa sig upp, men visar inte ut honom...
Vilken parodi.
Filmningar som denna är värre än ett slag i nacken med en klubba.
Avstängning 20 matcher minst.
En annan som var pinsam igår var ju Laine i Hvblå.
Den filmningen han gör i förlängningen är det osportsligaste jag sett på en hockeyrink.
Det var i klass med Glenn Strömbergs döende svan.
Domarna manar att han ska ställa sig upp, men visar inte ut honom...
Vilken parodi.
Filmningar som denna är värre än ett slag i nacken med en klubba.
Avstängning 20 matcher minst.
Sv: Kvartsfinal 2010
Mattias 74 o TT visade mig detta o jag kan inte låta bli att lägga ut det hela.
Corso, lär dig av mästaren i trashtalk! :))))
Corso, lär dig av mästaren i trashtalk! :))))
Sv: Kvartsfinal 2010
Blizzard:
Ja, det börjar bli lite mycket nu. Mycket snack.... Han får nog foka på att lyfta sitt spel till att börja med.
Ja, det börjar bli lite mycket nu. Mycket snack.... Han får nog foka på att lyfta sitt spel till att börja med.
...han hade hela matchen på sig igår.....fan nu börjar han bli pinsam!