Inlägg: 1248612
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Situationerna med Moe och MPS är utvisningar, men fattar inte hur han kan missa den här solklara trippingen som hade resulterat i 5 mot 3 i slutet av tredje perioden...
img532.imageshack.us/img532/2994/snapshot20100319131924.jpg
img532.imageshack.us/img532/2994/snapshot20100319131924.jpg
Ja, det börjar bli lite mycket nu. Mycket snack.... Han får nog foka på att lyfta sitt spel till att börja med.