Snelhest131: Vart de bara 13 anmälda?:O
Inlägg: 1248715
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JNS: något sådant ! så det blir bara jag Rikard,Stefan och Emelie som drar ner i privatbil ! förhoppningsvis ansluter även Tik 031 och några fler där nere i Jerusalem =)
Sv: Apropå nånting...
JNS:
Pinsamt. Ni förtjänar inte att vara i slutspel. Varken lag eller supportrar.
Pinsamt. Ni förtjänar inte att vara i slutspel. Varken lag eller supportrar.