Inlägg: 1248722
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Och varför skulle ni vara mer förtjänta av ett slutspel än oss? Hur måga omgångar har ni legat på slutspelsplats den här säsongen?
Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: Helvete vad du retas och står i. Lägg av med det innan man blir ledsen.
Pinsamt. Ni förtjänar inte att vara i slutspel. Varken lag eller supportrar.