HV71 var fan bättre än oss på allt utom att försvara sig i Power Play... Kan man vinna då?
Inlägg: 1249287
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Smokey: Nä det blev lite för svårt men nu tar vi fyra raka, hur svårt kan de va...? ;o)
Sv: Kvartsfinal 2010
Smokey: nä . timrå försvarade sej bättre . hade bättre målvaktsspel .. och är mycket snyggare .. brynäs vann tex mot djurgården på samma sätt . så visst fan kan man vinna .. målvakten är också en del av laget
Sv: Kvartsfinal 2010
Smokey: Svar ja. Om vi hade fått med oss ett päpä i sudden, vilket vi skulle ha haft, så hade vi haft möjlighet.