Smokey: Svar ja. Om vi hade fått med oss ett päpä i sudden, vilket vi skulle ha haft, så hade vi haft möjlighet.
Inlägg: 1249293
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: Så j-a sugit att agera lagom jobbig sparringpartner åt guldkandidaten igen. Fan, HV får hittills en perfekt resa, asjobbiga matcher men ändå 2-0 i matchserien.
Men men, nu biter vi ihop och förnedrar HV i 4 raka! :-)
Men men, nu biter vi ihop och förnedrar HV i 4 raka! :-)