mikenomad: Så sant och det känns fördjävla(censureras?) bittert just nu. Vinner vi på måndag så är jag dock övertygad om att vi rånar dem på en match därnere innan det är dags att komme hem för match sex igen.
Inlägg: 1249303
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: ALLA till e.on på måndag! Då ska det fan (censureras?) vara lapp på luckan.
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: Ja...känns som att måndagsmatchen antingen slutar med gruvlig revansch eller brakförlust....tror inte på en suddenmatch igen.