Inlägg: 1249298
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad: Så sant och det känns fördjävla(censureras?) bittert just nu. Vinner vi på måndag så är jag dock övertygad om att vi rånar dem på en match därnere innan det är dags att komme hem för match sex igen.
Men men, nu biter vi ihop och förnedrar HV i 4 raka! :-)