Inlägg: 1249854
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad: Härligt Mike! Jag har uppfattat dig som relativt kylig och en som inte brusar upp så lätt. Å så nu detta... Är det match i kväll eller;-)
Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad: Vet inte. Men om ni slutar att gnälla så lär väl inte någon behöva gnälla på att tik gnäller :) Personligen tycker jag det är riktigt underhållande och se all energi som läggs på domarens tillkortakommande av alla tik-fansen.
Ni kanske skulle ransaka er själva och skratta er lyckliga att inte domarna tar för fler hakningar och andra spelförstörande moment än vad som görs nu.....
Ni kanske skulle ransaka er själva och skratta er lyckliga att inte domarna tar för fler hakningar och andra spelförstörande moment än vad som görs nu.....
Redigerad kommentar