liston: det är nu som challe får göra skäl för sin lön.
Inlägg: 1250235
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Jaa jag måste hålla mer er, det är ett helvete att lyssna på den där jävla Virus. Han är ett stort satans skämt.
Sv: Kvartsfinal 2010
fighter: det är väl snarare SPELARRNA som skall göra skäl för sin lön genom att inte vika ner sig
Sv: Kvartsfinal 2010
fighter:
Det är nu han ska bevis att han är den ledare som han anser sig vara.
Han kan tugga tuggummi iallafall, det vet jag men sen!?
Det är nu han ska bevis att han är den ledare som han anser sig vara.
Han kan tugga tuggummi iallafall, det vet jag men sen!?