fighter: det är väl snarare SPELARRNA som skall göra skäl för sin lön genom att inte vika ner sig
Inlägg: 1250241
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Frazze:
Dom gör nog vad dom kan.
Det har varit bra spel på en del skridskor, men det kommer att krävas att ALLA går igång nu annars så tar det en ände med förskräckelse.
Dom gör nog vad dom kan.
Det har varit bra spel på en del skridskor, men det kommer att krävas att ALLA går igång nu annars så tar det en ände med förskräckelse.