stänga av ljudet
Inlägg: 1250254
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Grabbarna gör det förjäkla bra asså. Nu kan man verkligen stå för slogan "Timrå IK - Vi ger aldrig upp". Hockey är njutbart.