Inlägg: 1250731
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
PEAP: och bästa värvning bortsett från limpan skulle jag vilja säga.
Och Mattias Ek tror att vi torskar båda i Jönköping, jag är rätt säker på att vi tar någon !
Och Mattias Ek tror att vi torskar båda i Jönköping, jag är rätt säker på att vi tar någon !
Sv: Kvartsfinal 2010
PEAP: Vi tappar den bästa kedjan för tillfället.
Piros Sonnie o Pääjärvi är intakt då kanske.
Sen måste Lander o Måns dela på sig, som jag tycker gjorde en kanonmatch igår, för att Måns måste spela center i 3:e.
Känns inget bra det här men större under har ju skett.
Piros Sonnie o Pääjärvi är intakt då kanske.
Sen måste Lander o Måns dela på sig, som jag tycker gjorde en kanonmatch igår, för att Måns måste spela center i 3:e.
Känns inget bra det här men större under har ju skett.
Absolut en av de viktigaste. Man vet vad man får av Gabbe.