Inlägg: 1250732
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy: Utan Gabbe så tappar vi en dimension i defensiven och framförallt i BP. Det är bara hoppas att han kan lira på fredag. Igår var ju som bekant hans kedja tungan på vågen. Det finns bara en spelare som kan gå in där och det är Lander.
Skulle tro på nåt sånt här imorgon: 25-26-91, 7-51-19, 16-10-27/14, 14/27-11.
Skulle tro på nåt sånt här imorgon: 25-26-91, 7-51-19, 16-10-27/14, 14/27-11.
Sv: Kvartsfinal 2010
Lander bör väl få ta Gabbes plats i den kedjan. Meunier kliver in och tar centerrollen mellan Axelsson och Pärssinen/Starkov
Inte jättebra att bara ha 3 kedjor i en slutspelsmatch, kanske man kan plocka med sig några juniorer.
Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy:
Ja, vi är ju van vid sånt här...vardagsmat typ.
Fi fan, bara att bita ihop och jobba.
Ja, vi är ju van vid sånt här...vardagsmat typ.
Fi fan, bara att bita ihop och jobba.
Piros Sonnie o Pääjärvi är intakt då kanske.
Sen måste Lander o Måns dela på sig, som jag tycker gjorde en kanonmatch igår, för att Måns måste spela center i 3:e.
Känns inget bra det här men större under har ju skett.