Inlägg: 1250745
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: Det KAN gå! eller snarare: Det MÅSTE gå!
Typiskt! att det alltid ska vara så här.
Hoppas att det är en mörkning från Challes sida för att HV ska slappna av lite genom att tro att dom slipper Gabbes kedja.
Typiskt! att det alltid ska vara så här.
Hoppas att det är en mörkning från Challes sida för att HV ska slappna av lite genom att tro att dom slipper Gabbes kedja.
Skulle tro på nåt sånt här imorgon: 25-26-91, 7-51-19, 16-10-27/14, 14/27-11.