1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250745

Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy: Utan Gabbe så tappar vi en dimension i defensiven och framförallt i BP. Det är bara hoppas att han kan lira på fredag. Igår var ju som bekant hans kedja tungan på vågen. Det finns bara en spelare som kan gå in där och det är Lander.

Skulle tro på nåt sånt här imorgon: 25-26-91, 7-51-19, 16-10-27/14, 14/27-11.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: Det KAN gå! eller snarare: Det MÅSTE gå!

Typiskt! att det alltid ska vara så här.
Hoppas att det är en mörkning från Challes sida för att HV ska slappna av lite genom att tro att dom slipper Gabbes kedja.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.