Inlägg: 1250747
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy:
Man vet ju aldrig med Challe, men känns tveksamt.
Vi får hoppas att det är bluff, eller att det löser sig så att Gabbe kan vara med ändå.
Man vet ju aldrig med Challe, men känns tveksamt.
Vi får hoppas att det är bluff, eller att det löser sig så att Gabbe kan vara med ändå.
Typiskt! att det alltid ska vara så här.
Hoppas att det är en mörkning från Challes sida för att HV ska slappna av lite genom att tro att dom slipper Gabbes kedja.