Kattgubben: Problemet är bara att vi är mer beroende av Gabbe:
Inlägg: 1252120
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo: Gick ju bra senast Erixon var center =) Sen kan man ju önska sig att Moe under tiden på bänken skaffat sig mer timing i sina stötbrytningar.
Sv: Kvartsfinal 2010
Ambroo:
Mycket mer beroende.
Känns tungt som fan, om man tänker på hur förra matchen såg ut, och nu med Gabbes frånvaro.......
....äh bara att köra.
KOM IGEN NU TIMRÅ !
Mycket mer beroende.
Känns tungt som fan, om man tänker på hur förra matchen såg ut, och nu med Gabbes frånvaro.......
....äh bara att köra.
KOM IGEN NU TIMRÅ !
Redigerad kommentar