Inlägg: 1252123
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
PEAP: Ingen idé att spara på krutet till kvällens tillställning, spottar grabbarna inte blod efter efter matchen har man inte gått fullt ut, då e de bara lägga ner verksamheten, i krig är man redo att dö för den goda saken skull
LET'S GO TIMRÅ
LET'S GO TIMRÅ
Mycket mer beroende.
Känns tungt som fan, om man tänker på hur förra matchen såg ut, och nu med Gabbes frånvaro.......
....äh bara att köra.
KOM IGEN NU TIMRÅ !
Redigerad kommentar