Mackelito: Ville jag ha hit Nyllet menar du?
Inlägg: 1254051
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Skarin: Ville du inte? Så vitt jag vet var det ingen annan som äns tvekade på att Nylander var en perfekt förstärkning, och så vitt jag vet finns det nästan ingen annan som INTE förespråkar att det ska vara så viktigt att spelarna kommer från Njurunda,S-Vall, Timrå osv.