Skarin: Ville du inte? Så vitt jag vet var det ingen annan som äns tvekade på att Nylander var en perfekt förstärkning, och så vitt jag vet finns det nästan ingen annan som INTE förespråkar att det ska vara så viktigt att spelarna kommer från Njurunda,S-Vall, Timrå osv.
Inlägg: 1254055
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: tvekade på nylander ? de var väl många som gjorde de . jag bla hoppade inte jämfota av glädje direkt .. men så dålig som han varit trodde jag inte han skulle vara
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Du blandar ihop mig med någon annan. Förmodligen RR2. Det där har jag aldrig skrivit. Det där är inte mina åsikter.
Men, du kanske är ny här. Jag vet inte. Jag menar. Du verkar ju ha så bra koll kring spelare hit och dit i övrigt....värvningar....bygga lag...etc etc.
Men, du kanske är ny här. Jag vet inte. Jag menar. Du verkar ju ha så bra koll kring spelare hit och dit i övrigt....värvningar....bygga lag...etc etc.
Redigerad kommentar
Sv: Silly Season 10/11
Den här killen då? Saxat från hockeykanalen.
"Jussi Rynnäs, 22, Ässät
Räddningsprocent på 93 procent och tvåa i målvaktsligan. Dessutom en klubb som är i behov av pengar och säkert intresserade av den rätta ersättningen."
"Jussi Rynnäs, 22, Ässät
Räddningsprocent på 93 procent och tvåa i målvaktsligan. Dessutom en klubb som är i behov av pengar och säkert intresserade av den rätta ersättningen."