1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1254202

Sv: Apropå nånting...

T T:  Jag är övertygad om att det bästa för Timrå vore om Tj lämnade in snarast.

Men eftersom han har sett till att få "sina personer"  på viktiga poster så kommer det tyvärr aldrig att hända. TYVÄRR.

Jag kommer inte kommentera svar på detta inlägg,  utan detta är min åsikt av all de fakta jag tagit del av.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RTS: Ta dig en funderare varför Timrå IK spelar i ES och kommer fortsätta att göra detta. Hade inte han styrt upp ekonomin så hade vi haft Björklövens nuvarande läge för länge sedan. Kanske hade det varit så illa att klubben inte funnits kvar. Ta o jämför med vad som hänt sedan han tillträdde.
Visst har han gjort sina missar, men han försöker ju hela tiden rätta till. T.ex.
så bör han nog ha insett att hallen i framtiden måste ligga i stan och att bror hans måste skärpa sig.

Sv: Apropå nånting...
RTS: suck...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.