RTS: suck...
Inlägg: 1254204
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix och Dunc: Men kliv ur bubblan! Jag är stensäker på att RTS har mer på fötter än vad ni nånsin kommer att ha. Behöver jag skriva att jag delar hans åsikt...?