Per HApps: Det är helt okej att skriva om rykten och skvaller, det är ett diskussionsfrum. Men då får man väl tåla att benämningen skvaller används om just skvaller. Eller vad föreslår du?
Inlägg: 1254546
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Vem avgör vad som är skvaller?
De som inte vet nåt o inte tror? De som vet nåt o är tyst alt. släpper nåt då o då? Moderatorerna?
Jag själv?
De som inte vet nåt o inte tror? De som vet nåt o är tyst alt. släpper nåt då o då? Moderatorerna?
Jag själv?
Redigerad kommentar