Inlägg: 1254562
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag undrar vilken/vilka av er som vinner denna batalj ....känns helt meningslös
Killar kämpa på.
Killar kämpa på.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Lägg av, Silly Season är skaller t.ex. Det kallas Silly Season av en anledning. Alla är dock med på att det är skvaller i detta sammanhang därför är det okej.
De som inte vet nåt o inte tror? De som vet nåt o är tyst alt. släpper nåt då o då? Moderatorerna?
Jag själv?
Redigerad kommentar