Inlägg: 1254591
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Ähh jag bataljerar ingenting. Jag buteljerar. :)
Jag undrade bara vad som räknas som skvaller o vem som avgör det.
Rykten o spekulationer kring detta med silly season håller jag med om o det ska höra till, men det är sant att gränsen mellan skvaller o rykten är hårfin.
Men i min värld räknar jag skvaller som typ: "Har ni hört att den o den, gjorde det o det, då o då!"
För det ligger i linje med det Doktorn sa: "idelt prat och spridning av rykten om andras privata och personliga affärer".
Det anser jag inte rykten om vem som ska dit eller hit är o spekulationer kring hur bra el. dålig han är.
Jag undrade bara vad som räknas som skvaller o vem som avgör det.
Rykten o spekulationer kring detta med silly season håller jag med om o det ska höra till, men det är sant att gränsen mellan skvaller o rykten är hårfin.
Men i min värld räknar jag skvaller som typ: "Har ni hört att den o den, gjorde det o det, då o då!"
För det ligger i linje med det Doktorn sa: "idelt prat och spridning av rykten om andras privata och personliga affärer".
Det anser jag inte rykten om vem som ska dit eller hit är o spekulationer kring hur bra el. dålig han är.
Redigerad kommentar
Killar kämpa på.