1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614837 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1254591

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag undrar vilken/vilka av er som vinner denna batalj ....känns helt meningslös
Killar kämpa på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nybbe: Ähh jag bataljerar ingenting. Jag buteljerar. :)
Jag undrade bara vad som räknas som skvaller o vem som avgör det.

Rykten o spekulationer kring detta med silly season håller jag med om o det ska höra till, men det är sant att gränsen mellan skvaller o rykten är hårfin.

Men i min värld räknar jag skvaller som typ: "Har ni hört att den o den, gjorde det o det, då o då!"
För det ligger i linje med det Doktorn sa: "idelt prat och spridning av rykten om andras privata och personliga affärer".

Det anser jag inte rykten om vem som ska dit eller hit är o spekulationer kring hur bra el. dålig han är.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.