Frella: Får inte riktigt ihop det där, HV har en bredare trupp därför är större chans att en sämre spelare får spela högre upp?
Inlägg: 1259190
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KniveN: Det handlar väl om personkemi. Så för att Sundh spelar i andrakedjan anser du honom vara en bättre spelare än Laine?