1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1259197

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Det handlar väl om personkemi. Så för att Sundh spelar i andrakedjan anser du honom vara en bättre spelare än Laine?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Frella: Jaha. Så det var pengarna det satt i när det gäller Sundh. Budgivning och grejer då alltså.

Nja. Nej.

Sedan tycker väl åtminstone jag att Sundh är något mer energisk och fysisk än Axie.

Men jag grät inte över att Sundh inte fick vara kvar. Jag var mer glad för Axies skull.

Men detta är historia. Nu måste Linkan och TJ bygga ihop ett slagkraftigt lag till nästa säsong istället. Hoppas det går vägen.


Sv: Apropå nånting...
Frella: Nä menar att är man tillräckligt bra för HVs andrakedja så gör man inte bort sig i Timrå. Menar du att Sundh är dålig för att hans personkemi inte stämmer med spelarna i Timrå?..

Sv: Apropå nånting...
Den enes död den andres bröd.
Sundsvall kan bli Allsvenskt igen om Löven konkar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.