Inlägg: 1260093
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
så är det ganska töntigt vad hv VS djurgården håller på med, portar varandra hit och dit.....
Kan bara se det som att timrå var HV nu, vårt första guld kan säkras (deras 4:e)....och vi blir portade i globen, fan jag hade slagit hål i en vägg jävel och gått in!
Kan bara se det som att timrå var HV nu, vårt första guld kan säkras (deras 4:e)....och vi blir portade i globen, fan jag hade slagit hål i en vägg jävel och gått in!
Fantastiskt. Tänk om Challe nu ändå skriver på för Modo o samma individer, liksom klacken, skanderar: Vi älskar Challe!
Surrealistiskt. Verkligen.