Inlägg: 1260100
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Pajkastningen fortsätter mellan HV och Djurgården. Trist för fansen.
HV är väl ganska känd för att behandla sina gäster dåligt?
Pajkastningen fortsätter mellan HV och Djurgården. Trist för fansen.
HV är väl ganska känd för att behandla sina gäster dåligt?
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Enl. Djurgårdare själva som satt bredvid HV klacken så gjorde dom ingenting.
Det är förbaskat synd om supportrarna som kommer i kläm när det blir så här.
Ros (av alla) har tydligen fått nåt mail.
Det är förbaskat synd om supportrarna som kommer i kläm när det blir så här.
Ros (av alla) har tydligen fått nåt mail.
Länkar:
Hockeybloggen med Tomas Ros
Hockeybloggen med Tomas Ros
Kan bara se det som att timrå var HV nu, vårt första guld kan säkras (deras 4:e)....och vi blir portade i globen, fan jag hade slagit hål i en vägg jävel och gått in!