T T: Han är nog på semester
Inlägg: 1266444
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
jens_88: De var ju då när han var på semester allt började hända ;) Nu är det tillbaka på det gamla vanliga - ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning! ;-)