jens_88: De var ju då när han var på semester allt började hända ;) Nu är det tillbaka på det gamla vanliga - ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning! ;-)
Inlägg: 1266445
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Kanske ska starta en insamling för att skicka linkan till Thailand igen :)