1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268142

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Icing-Ove skriver ju detta: "Timrå ser helt klart namnstarka och balanserade ut och Perra passar nog bra in där."

Dom har nog höjt sin ironi till oanat höga nolaskogsnivåer!
Det är vad jag tror.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Har man dessa namn på kroken så tycker man ju att man skulle kunna ragga en extern finansiär. Kollar man på "sponsortoppen" som exempel så låg vi ju väldigt högt där och kan lag som Modo och BIF tigga åt sig pengar så må ju även vi kunna göra det.

Jag tror att TIK mörkar...

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Fast IO lägger ju till att de minsann har fler galningar i sitt lag. I nån form av anda att det skulle vara något positivt.

Det är bara att för en gångs skull att hålla med vartenda ord. Fler galningar har de säkerligen. Så har det ju alltid varit så varför skulle det vara annorlunda i år?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.