Hahl Bundy: Fast IO lägger ju till att de minsann har fler galningar i sitt lag. I nån form av anda att det skulle vara något positivt.
Det är bara att för en gångs skull att hålla med vartenda ord. Fler galningar har de säkerligen. Så har det ju alltid varit så varför skulle det vara annorlunda i år?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är bara att för en gångs skull att hålla med vartenda ord. Fler galningar har de säkerligen. Så har det ju alltid varit så varför skulle det vara annorlunda i år?