Inlägg: 1268298
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jacksson 71: haha jag tror på dig :) sonnenberg är en riktigt bra spelare.
hoppas att ni får honom, blir roligare att möta er då :) ses på EON den 16 september.
hoppas att ni får honom, blir roligare att möta er då :) ses på EON den 16 september.
Grattis till er. Men bara vi lyckas behålla Sonnenberg nu, så ska ni få det jäkligt jobbigt att möta oss i vinter. Det lovar jag ;)