1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614772 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1268278

Sv: Apropå nånting...
Pyörälä klar för frölunda

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: Riktigt jävla tråkigt. För hos timråiter alltså. Men vart endå inte så förvånad.
Grattis till er. Men bara vi lyckas behålla Sonnenberg nu, så ska ni få det jäkligt jobbigt att möta oss i vinter. Det lovar jag ;)

Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: Roligt för er. Ni får en fantastiskt bra spelare. Och ja, jag är avundsjuk. Även om det kändes orealistiskt så närde man en smula hopp om att han kanske skulle spela för Timrå.

Men det var flera saker som talade för er. Framför allt pengarna. Men sedan har ni ju Hahl och Lill-Kenta. Två personer som förmodligen gjorde sitt till att det blev Frölunda.

Grattis till en komplett elitserieforward!

Återstår bara för oss att hoppas att Sonnenberg blir kontrakterad då.

Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: Men så otippat att köpelunda kunde bjuda mest. Tre år också, ja bra för honom hoppas han har den goda smaken att njuta av livet varva ner och koppla av, vi kräver inga stordåd. I övrig så hoppas jag han blev ruskigt dyr och att vi SAIK och Djurgården trissade upp budet rejält.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.