Inlägg: 1268308
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Frölunda,lilla Timråik..man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Men jag väljer att skratta.....
Men jag väljer att skratta.....
Sv: Apropå nånting...
RTS: Pengarna är nog fundamentala i det här fallet, och alla andra fall också.
Sv: Apropå nånting...
RTS: Ja vi har gigantiskt svårt att locka tillbaka spelare hit. Inte minst att behålla dem också...om man liksom hårddrar det. Framförallt under de senaste 2-3-åren.
Timrå verkar dock ha attans svårt att locka tillbaka spelare som lämnat.
Hedström är väl den enda jag kan komma på egentligen, ja Hallin då också kanske.