Inlägg: 1268328
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fighter: skrattat åt "lilla" i 10 minuter nu haha,
och btw hahl blev inte sämre och lehtonen är orättvist att bedöma.
och btw hahl blev inte sämre och lehtonen är orättvist att bedöma.
Men jag väljer att skratta.....