Inlägg: 1268342
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fighter: ja ni brukar ju vinna över oss, men vet inte hur de går utan pääjärvi, oftast han som brukar göra målen på oss ;)
sillstryparna.speciellt när man bor och jobbar härnere,nej skämt o sido jag unnar
er honom verkligen.
vi spelar ju inte i samma liga pengamässigt,men väl sportsligt.