Inlägg: 1268332
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: Nja jag kan väl få skratta lite längre,nu blir det ännu skönare att vinna mot
sillstryparna.speciellt när man bor och jobbar härnere,nej skämt o sido jag unnar
er honom verkligen.
vi spelar ju inte i samma liga pengamässigt,men väl sportsligt.
sillstryparna.speciellt när man bor och jobbar härnere,nej skämt o sido jag unnar
er honom verkligen.
vi spelar ju inte i samma liga pengamässigt,men väl sportsligt.
Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: Många spelare har sina bästa säsonger i Timrå, det måste man helt klart ge klubben cred för.
och btw hahl blev inte sämre och lehtonen är orättvist att bedöma.