Åkerblom i 6e: Bra inslag. Roligt att höra vad Linkan hade att säga. Tycker att det var stort gjort av Linkan att erkänna att Hirscho hade stor del i värvningarna av Jokela och Pikkarianen.
Roligt också att ta del av dom funderingar som Timrå IK hade innan varje värvning. I mina ögon växer Linkan som sportchef.
Men, det återstår ju att se huruvida det blir succé eller inte trots fina värvningar på papperet.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer