Inlägg: 1269351
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det är tydligen Finnarna som ska göra det och Taravainen... målvaktstränaren
som ska göra susen med målvakterna. Tyvärr blir det nog inga Canadensare
Sonnenberg hade behövs om jag fick bestämma men plånboken säger nej säger chefen konstigt när diskutionen varit igång sen sista matchen.. Tror det blir oerhört svårt att nå sluspel med detta laget men dom får gärna överaska. men jag är väl ingen expert men på vm fick träffa en väre Calle Johansson igen och han nån kan hockey tyvärr är hasn nu bara på NHL nivå i rutan, Niklas Holmgren Håkan Södergren Tommy Åström Tornberg Och Sur Jönsson blev det surr med varje kväll.. Tack för ölen Calle.. gillar inte underberg..
som ska göra susen med målvakterna. Tyvärr blir det nog inga Canadensare
Sonnenberg hade behövs om jag fick bestämma men plånboken säger nej säger chefen konstigt när diskutionen varit igång sen sista matchen.. Tror det blir oerhört svårt att nå sluspel med detta laget men dom får gärna överaska. men jag är väl ingen expert men på vm fick träffa en väre Calle Johansson igen och han nån kan hockey tyvärr är hasn nu bara på NHL nivå i rutan, Niklas Holmgren Håkan Södergren Tommy Åström Tornberg Och Sur Jönsson blev det surr med varje kväll.. Tack för ölen Calle.. gillar inte underberg..
Roligt också att ta del av dom funderingar som Timrå IK hade innan varje värvning. I mina ögon växer Linkan som sportchef.
Men, det återstår ju att se huruvida det blir succé eller inte trots fina värvningar på papperet.