1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1270086

Sv: Apropå nånting...
Det är tydligen Finnarna som ska göra det och Taravainen... målvaktstränaren
som ska göra susen med målvakterna. Tyvärr blir det nog inga Canadensare
Sonnenberg hade behövs om jag fick bestämma men plånboken säger nej säger chefen konstigt när diskutionen varit igång sen sista matchen.. Tror det blir oerhört svårt att nå sluspel med detta laget men dom får gärna överaska. men jag är väl ingen expert men på vm fick träffa en väre Calle Johansson igen och han nån kan hockey tyvärr är hasn nu bara på NHL nivå i rutan, Niklas Holmgren Håkan Södergren Tommy Åström Tornberg Och Sur Jönsson blev det surr med varje kväll.. Tack för ölen Calle.. gillar inte underberg..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TD: Dags att inse att semestern är över och starta en vit vecka =)

Sv: Apropå nånting...
TD: Ok.....

Sv: Apropå nånting...
Jag har räknat in Sonnie hela tiden, han är liksom klar att spela säsong 10/11 i mitt huvud. Om dom inte lyckas ro hem sonnie, så hävdar jag att värvningen av Pikkarainen inte alls är så imponerande, precis som jag sagt förut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.