Mathias: jasså . de har jag lite svårt att tro . själva grejen är ju liksom läget på arenan . att den ligger i en förort till en förort
Inlägg: 1271001
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Finns ingen som tvingar er att tro mig... Planer på att bygga ut åt 3 hål, hur det påverkar antalet åskådare kan jag inte svara på... Men planen finns som det ser ut... Vem vet, allt kan hända!