Inlägg: 1270999
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Mathias: Det är en del i planen ja. Det finns fler och bättre idéer. Jag och de flesta andra, inklusive styrande i TIK, hoppas att det kan lösa sig i S-vall.
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Mathias:
Spännande, undrar hur tidsaxeln ser ut, har du nå uppgifter på det?
Spännande, undrar hur tidsaxeln ser ut, har du nå uppgifter på det?
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Mathias: jasså . de har jag lite svårt att tro . själva grejen är ju liksom läget på arenan . att den ligger i en förort till en förort
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Mathias: Då slipper vi flytta laget till stan och ha en tom ishall stående för 6000 pers då ? ;)
Lite nya loger och utökad kapacitet på 1000 - 1500 pers vore ju grejor de . Skulle gissa dock att flytt till stan är alternativ 1 och ombyggnad får ses som en back-up plan
Lite nya loger och utökad kapacitet på 1000 - 1500 pers vore ju grejor de . Skulle gissa dock att flytt till stan är alternativ 1 och ombyggnad får ses som en back-up plan
Redigerad kommentar
Timrå IK har planer på att bygga ut nuvarande E.ON!
Det finns redan färdiga ritningar på hur detta skulle kunna se ut!