Mathias: Det är en del i planen ja. Det finns fler och bättre idéer. Jag och de flesta andra, inklusive styrande i TIK, hoppas att det kan lösa sig i S-vall.
Inlägg: 1271006
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Ambroo:
Pratade med en styrelsemedlem i torsdags och fick informationen att en flytt in till stan ligger högt upp på dagordningen. Den som lever får se..
Pratade med en styrelsemedlem i torsdags och fick informationen att en flytt in till stan ligger högt upp på dagordningen. Den som lever får se..
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Ambroo:
Ja! Det finns säkert 10 förslag!
Det som avses är dock inget som styrelsen i TIK visste om i fredags i alla fall!
Ja! Det finns säkert 10 förslag!
Det som avses är dock inget som styrelsen i TIK visste om i fredags i alla fall!