1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1271495

Sv: Träningsmatcher
Åkerblom i 6e: Inte det minsta! Jag kan bjuda på den. Hellre lite skit i ett hörn än ett rent helvete. Och det är alltid skönt att flippa ut och avreagera sig lite grand ibland för att sedan se en orgasmliknande vändning :)

Svarskommentarer

Sv: Träningsmatcher
Uno Gordon: Det är rätt, Uno. Entusiasm hör ungdomen till! Jag minns själv försäsongerna i slutet på 30-talet, ujuj...vilka minnen. Plösen till Fikon, Snöret droppar och Fimpen trycker upp den i klykan.

Nu: dags att dra på vuxenblöjan och krypa till kojs. Sover nog ut till kl 4 i morrn.

Sv: Träningsmatcher
Uno Gordon: Fasoner ;) man ska ju trotsa sånt troende med "nej det här tar vi!" det är då man känner sig ljuvligt nöjd efter upphämtningen! :D

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.